mercoledì 18 gennaio 2012

Doloris Petunia I need you!

Good morning my ladies!
How are you? Here is a very freezing day, there are -4 Degrees!!
This morning I thought about my last trip to Dubai ( some posts ago you will find my first 4 days... days 5 and 6 will arrive soon!!) ... it was sunny, warm, a real paradise... also for the Shopping! The day that I went do the Dubai Mall I visited S*AUCE ... This is a real cute shop with a lot of particular stuffs that I adored... from bags to dresses and jewels!! I fell in love with a necklace and they told me that it was made by Doloris Petunia!! I couldn't resist to search her online and I found a lot of marvellous jewels!!!
Here are some of her creations... I'm totally addicted! Need right now one!!! :)
Don't forget to have a look at their web-site www.dolorispetunia.com or if you have some questions info@dolorispetunia.com !
Enjoy !
With love
Carolyne O'

Buongiorno signore!
Come state? Qui si congela, oggi ci sono -4 gradi!!
Questa mattina ripensavo al mio ultimo viaggio a Dubai ( alcuni posts fa troverete i miei primi 4 giorni... i giorni 5 e 6 arriveranno presto!!) ... era soleggiato, caldo, un vero paradiso... anche per lo Shopping! Il giorno che sono andata al Dubai Mall ho visitato S*AUCE... Questo è davvero uno splendido negozio con tantissime cose particolari che adoravo... dalle borse ai vestiti ai gioielli!! Mi sono innamorata di una collana e mi hanno detto che era stata fatta da Doloris Petunia!! Non ho potuto resistere dal cercarla online e ho trovato moltissimi meravigliosi gioielli!!
Qui di seguito troverete alcune delle sue creazioni... Sono totalmente fanatica!! Ne ho bisogno una subito!!! :)
Non dimenticatevi di dare un'occhiata al sito web http://www.dolorispetunia.com/ o se avete delle domande info@dolorispetunia.com !
Godetevele!
Con amore
Carolyne O'











My favourite!!!



My second favourite!










2 commenti:

  1. These are beautiful! Love them!

    Jennifer

    www.justaddglam.com

    RispondiElimina
  2. oh my god sono bellissime!!!
    ne ho vista una al collo di chiara ferragni...
    adoro il primo bracciale!!!

    RispondiElimina

Your words made my day!